Teen Wolf S5 E18

Vi får se och höra hur allt börja med Odjuret, vi får också se Allison i och med att vi får en tillbakablick på hur de fösta odjuret uppstod och senare dog. Längesen man såg henne i serien, hon dog och kan inte direkt påstå att jag saknar henne. Tycker det rullar på bra däremot tycker jag att Colton Haynes som spelar Jackson ska komma tillbaka till serien. Det är skådespelaren Crystal Reed som man får se fast det är inte som Allisons utan hennes dubbelgångare Marie-Jeanne som även kallas "jungfrun av Gevaudan". Det är ingen mindre än hon som stoppar odjuret vilket visar sig vara hennes bror. Om vi tänker på hela serien så har jag några absoluta favoriter i Teen Wolf och det är Stiles som spelas av Dylan O'brien, Malia spelad av Shelly Henning och självklart Cody Christian som spelar Theo. Skulle jag ranka dem mellan 1-3 blir det nog först Cody, Dylan och sen Shelly, tycker även Halloand Roden som spelar Lydia är väldigt bra. Man har ju sina egna favoriter och om ni ser denna serie, vilken är din?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0