Tack för all...

I detta inlägg vill jag först och främst tacka för all beröm jag fått nu de senaste dagarna, sen lokaltävlingen var i söndags. Har fått höra så fina ord utav så pass många som såg vår tävlingsdebut i söndags och det är så otroligt roligt att få höra, det uppskattas verkligen. Tusen tack det värmer att höra alla era fina ord och vi verkar ha förvånat en del men jag tror på Kupido och vet att han kan. Det finns ingen som han och jag hoppas att det fortsätter att vara vi men det är inte lätt kan jag säga. Det är svårt att kunna göra saker om det är fler som är intresserad, att jämt hamna som andra val känns inte roligt. Jag får se vad som händer fram över och vi tar en dag i taget nu för att se vart det leder. För jag kommer nog inte bli förvånad på något sätt  för jag vet vilka scenarion det kan bli, frågan är bara vilket det blir men jag hoppas och håller tummarna för att det går min väg. Att pengar skall vara den avgörande eller primära faktorn till mycket är lite tråkigt men som sagt, man kan alltid hoppas. Nu kanske det inte är så att ni förstår allt ni läser men det gäller att läsa mellan raderna så att säga. Till helgen är det klubbtävlingen och yey skulle man kunna säga men denna gång säger jag nog ingenting mer än att, livet är orättvist ibland och så enkelt är det. Tanken var ju att man skulle vara med som jag vanligtvis är men denna tävling får vi nog stå över och tyvärr kommer vi göra det den nästkommande också. Det är väldigt tråkigt och surt men jag är fortfarande glad över tävlingen som var. Jag får leva med den ett bra tag framöver eftersom det inte kommer bli någon klubbis de två närmaste månaderna iallafall. Vad är anledningen till detta kan man ju undra. Hade jag haft ett bra svar på detta så hade jag kunnat gett er det men svaret jag fick stämmer inte så egentligen finns det inget skäl att älta detta. Men jag måste få säga att jag känner mig lurad efter att ha pratat med hen, vilket jag nu ångrar men det är lätt att vara efterklok. När man pratat med en människa som säger en sak och sedan gör som hen säger, sedan så är det en annan sak som gäller. Jag vet inte men man blir ju lite besviken för jag anser ju att det ska vara samma regler för alla men så är det ju inte. Jag släpper detta nu efter att ha fått skrivit av mig litegranna, inget agg hos mig finns kvar. Det kommer fler tävlingar som man förhoppningsvis kan vara med på, ny dag och nya tag imorgon hurrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0