Söndag och stall..

Idag är det söndag och vanligtvis dagen innan en ny skolvecka men jag har tur för imorgon är man ledig, ytterligare en helgdag. Det enda jag behöver göra är ju att läsa lite i Zlatan boken, har skippat det ett par dagar nu, vilket inte är okej. Jag måste komma framåt så jag hinner läsa ut den. Eftersom Natalie inte kände sig nå vidare bra så hade vi Boye idag. En uteritt med Boye tillsammans med Tibor blev det och jag red Tibor idag då syrran ite ridit Boye något tidigare i veckan. Tibor var snäll som vanligt lite piggare än inne, vi skritta och trava dem på vägarna. T travade på bra och han känns fräsch, så jag hoppas det fortsätter i samma riktning framöver. Det lär ju bli lite mer trav till veckan, vi tar det rätt lugnt nu i början och sen ökar vi lite i taget. Precis som med Boye men han har ju fått gått lite lugnare när vi rider ut på dem tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0