Hemma tidigare idag...

Då var man klar med jouren för denna dag men även för denna helg, vi behövde inte stanna kvar längre idag så nu efter att alla hästar är inne och avtäckad. Så nu går jag på lov och jävlar vad jag ska ta sovmorgon, tänker inte kliva upp förrens jag vaknar självmant imorrnbitti. Ska sova ut efter helgens slit men hästarna har skött sig utmärkt  och det har varit mest tungt då det kommer till mockning. Tre personer på hela ridskolestallet och ja motivationen var inte på topp såhär andra och sista dagen av stalljouren. För att vi inte skulle få sitta helt rastlös så passade vi på att rida ut en sväng med Boye och Tibor. Nu är allt gjort och man är hemma nu, ikväll ska jag bara ta det lugnt, ser väl på mästarnas mästare som drar igång nu för denna säsong.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0