Halv dagen avklarad...

Ingen skola idag för mig, som precis vilken onsdag som helst men hade annat inbokat. Min första jobbintervju eller  ja det var till ett eventuellt sommarjobb. Klockan 10:30 började intervjun och det tog ungefär en timma och vi var där en halvtimma innan för att cverkligen vara i tid, de var ändå två där före. Det var en gruppintervju, så jag tillsammans med fyra andra sökande blev intervjuad av två som arbetade där. Det gick väl skapligt antar jag men det kändes som det gick skit. Vi får ju se om man har tur och får ett jobb till sommaren, vecka 15-16 skulle vi senast få svar och det var ju jobb hela sommarn isåfall. Pengar är det alltid bra att tjäna, ju mer desto bättre. Nu efter att vi käkat lunch och landat hemma så ska vi sticka på hööks, se om vi ska göra något fynd. Har sparat lite money till en kavaj såförhoppningsvis hittar man någon till ett bra pris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0