Torsdag och ett senare inlägg...

Försökte lägga upp ett inlägg i min fikapaus men internet strulade så det blev tydligen inget. Dagen har rullat på, med lite varierande arbete. På morgonen blev det lite granskning och ja kontrollera så allt stämmer och notera om inte. Fick även lite mer inblick av vissa saker vi kan tänkas stöta på och sedan återgick vi till att kontrollera sådana som alla innehöll utdelning av något slag. Efter lunchen blev det dax att registera en hel mängd av sånt som är klart för skanning, blev väl fem buntar som jag registerade så ungefär tvåhundra årsredovisningar. Sedan återgick man till att kontrollera och läsa igen. Nu efter att jag har sovit någon timma innan jag åt så tänkte jag göra ett körtest på datorn. Man måste hålla i med körteori även om jag inte hinner övningsköra något just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0