Pretty Little Liars S7

Har faktiskt inte sett på någon serie sen 16 maj, inte någon serie som jag vanligtvis följer iallafall och det är ganska bra gjort för att vara mig. Visst har man sett på något enstaka avsnitt här och där men inte någon serie jag brukar titta på. Anledningen är enkel och det är att datorn inte har velat göra detta möjligt. Klickar jag på play kommer jag bara till start sidan tråkigt nog, på syrrans dator kan jag se så i onsdags, det vill säga igår så såg jag nyaste avsnittet av PLL, Pretty little liars. 
Säsong 7 drog igång igår och Hanna är tillfångatagen medan de andra försöker på något sätt hitta henne och även klura ut vem som döda Charlotte för att i hopp om att få tillbaka Hanna. Hanna hallucinerar eller frågan är om hon verkligen gör det, det kanske bara är någon som är utklädd till Spencer. Det skulle lätt kunna vara så, eller så är det inte så bara för att jag har en känsla om att det är så. De tror iaf tillslut att Ali är den skyldiga och med en kappa vill lämna bevis, jag tror att de kommer att användas emot dem senare. Ali är inlagd på något sjukhus som hons make äger och som jag anade verkar han vilja ha henne inlåst där och drogar henne så att hon blir galen och alla tror att hon är det. Jag tror verkligen inte att det var hon som dödade Charlotte men hon kommer snart tro det själv med allt hon får i sig. Man ser i det här avsnittet att Caleb verkligen bryr sig om Hanna mer än vad han gör om Spencer cilket jag tycker är mer än rätt. Haleb är det bästa och dem måste bli ett igen, det vi håller tummarna för. Hannah är ju min favorit karaktär av dessa tjejer och Caleb som kille, vilket ni kanske förstå. Hanna kommer inte att dö, även om de ska se ut så när de andra står och gräver i någon grav. Det scenario finns inte på kartan, hon tog sig ju fri från stället hon var fångatagen däremot mötte hon "Mary Drake" som hon kallar sig. Vad som händer nu återstår att se.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0