jobb & shopping√

Så här kändes det imorse och nu återstår bara en dag, yey!!!
Dagen började med jobb precis som alla andra vardagar nu för tiden. Kan inte riktigt förstå att jag bara har en dag kvar innan helg och då är det dessutom tredagars lång helg. Dagen har rullat på, det har varit fint väder vilket kanske är bättre för er som inte jobbar hela dagarna, höll bokstavligen på att dö imorse när jag skulle gå och möta upp mig skjuts. Men man ska absolut inte klaga för vill samtidigt inte ha regn, ska det regna får det gärna göra det när jag jobbar. Jobbet bjöd på midsommarlunch idag som bestod av salladsbuffe med mm. det var faktiskt super gott. Längesen man var så hungrig alltså och just det, jag har hittat min absoluta favorit i kaffemaskinerna, Kakao Cream. Det är så mycket godare med mjölk i "oboy" och det fanns en, provade först en vanlig choklade men det smakar ju lite för mycket vatten enligt mig. Slut pratat om jobbet, efter jobbet så åkte syrran och jag in till birsta och där blev vi kvar några timmar. Ska vara ärlig och säga att det gick segt i början och hittade inte något jag direkt ville köpa men tiden gick och när jag lämna birsta vid stängning så fick jag med mig tre plagg hem endå. Det är mycket bra gjort för att vara mig ändå, vanligtvis kommer man tomhänt hem men är nöjd med mina köp och fick även bort ett presentkort, en applåd för det. Två plagg var på rea som jag tyckte va saker som man alltid behöver, en funktionströja plus en svart kofta som jag inte ens har på bild. Det var en tunn kofta man kan ha nu på sommaren, den gick bra precis över rumpan. Sedan köpte jag även en grå topp med en högre krage. Dessa kommer nog jag ha bra användning av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0