Glad midsommar allihopa!🌾

Dagen har gÄtt fort, fredagen Àr snart över och jag har varit hemma hela dagen. KÀkat god middag hemma dÄ vi haft eller fortfarande har mormor och morfar hÀr. Har nyligen Àtit lite efterrÀtt efter att ha gjort klart Ànnu en repition "fas". Man ska ju göra tre stycken sÄ gör den imorgon och hoppas Àven dÄ att jag blir godkÀnd, jag tycker ju att man lÀr sig frÄgorna vilket kan vara lite synd fast kanske ÀndÄ bra. Man lÀr sig snabbt dem man har fel pÄ och vissa frÄgor mÄste man lÀsa mer Àn en gÄng för att inte tolka fel. Vissa fall kan jag tycka att det till och med finns mer Àn ett svar som Àr rÀtt, det gÀller att tÀnka som datorn eller ni fattar. Nu ska jag fortsÀtta att njuta av ledigheten genom att kolla pÄ ett till avsnitt av GOT som jag faktiskt mÄste kolla ikapp, man mÄste ge sig sjÀlv belöningar.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0