En fas till godkänd✔️

Gjorde klart en fas för en halvtimma sedan och godkänd på även den. Dock tyckte jag att det var lite svårare frågor på denna fas men fyra fel är inte jätte dåligt. Får göra om den senare. Tänkte att jag gör det första fyra faserna så att jag blir godkänd en efter en vilket inte krävs så mycket tid egentligen. Sedan gör jag om dem igen en efter en så att jag inte sitter och gör samma fas om och om igen. Det är min plan dessutom gör jag väl bara en om dagen, skulle kanske kunna göra två på helgen men eftersom jag inte haft orken på topp nu när jag varit lite krasslig så har det blivit mindre tid åt detta. Min första prioritet är att bli fullt frisk men ändå hålla igång, kör så mycket jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0