Dag 2

Måste hålla mig frisk nu när man börjat jobba, andra dagen är nu avklarad och det känns ändå bra. Det verkar som allt rullar på och har inte fått något tillbaka som jag gjort. Nu det första veckorna kommer allt vi gör kontrolleras så inget blir fel och det känns toppen. Jag tycker även att tiden rullar på när man väl kommer in det och visst känner man att orken i kroppen inte är på topp. När man kommer hem och får man sova för att återhämta sig. Vaknar tusen gånger om när jag sover men all sömn jag lyckas få behöver jag. Nu taggar vi om till en ny dag med lite nya utmaningar. Dessa två dagar har vi kollat lite grundligt på årsredovisningar, vi stoppar undan i högar ifall vi inte vissa saker och dem ska vi sedan fortsätta med men så långt har vi inte kommit än. Man har redan kommit in och försöker hitta dessa ord som man då vet ska sorteras i en viss hög. Aja slut pratat idag, ligger i sängen nu och vilar upp mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0