Tisdag tisdag tisdag

Denna dag har mestadels bestått av jobb, från morgon till kväll och vi slog även rekord idag med antal reggade handlingar, en applåd för det. Fick riktigt mycket brister idag men däremot inte lika mycket mapp som vanligt. Nu tycker jag det är dags att gå och lägga mig för imorgon blir det en repris av dagen ungefär, lika mycket jobb och vi  har eller ska nu börja med handlingar som kom in 11/7, ligger ungefär en vecka bakåt som tidigare. Förresten, nu har även lilla jag fått bilden inlagd så alla kan se vem jag är på jobbet. Att jag fick den mer än en månad senare gör mig inte ett dugg. Aja godnatt folket, måste tagga inför en ny arbetsdag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0