Pikachu, gotcha!

 Veckorna går så otroligt fort och idag har det varit jobb först 7.45-17:30 och sedan blev det hemfärd och vi passade på att svänga förbi sköns kyrka för att få några fler pokemon. Upptäckte på lunchen att jag fångat 250 stycken och var tvungen att rensa de sämre och de jag har fler än två av, kallas transfer vilket innebär att jag byter bort en pokemon och får typ godis i utbyte bara för att kunna ta några nya. Det blev alltså inge fler pokemon varken på rasterna eller lunchen idag eftersom varje gång jag tryckte in på en pokemon jag ville byta så stängdes spelet. Däremot när jag slutat och vi åkte förbi sköns kyrka så kunda jag göra det och turen i oturen så lyckas man stöta på pikachu. Självklart stängs spelet av då också men han är kvar när jag startar om det igen, så nu har även lilla jag fångat pikachu. Sedan när jag väl kom hem blev det middag och då var jag fast vid tv:n för att kolla bachelor pad och mot kvällskvisten fick vi besök. Bilen deras skulle tanka så i samma veva åkte vi på pokemonjakt och åkte hem och käka lite glass efteråt. Nu är det dags att lägga sig och sova, upp för en ny arbetsdag imorgon. Ha de bra och sov gott people!

Kommentarer
Postat av: my

Man uppgraderar ju alla som man får många av typ fåglarna och maskarna för då får man ju massa exp!

Svar: nej, jag byter dem till godis också uppgraderar när jag får någon fågel med lite högre CP, annars kanske man inte har tillräckligt mycket för att uppgradera dem bättre av den arten alltså. :D
None None

2016-07-30 @ 23:17:01
URL: http://mynordqvist.se/
Postat av: my

Ja men mena ju typ de haha man orkar inte uppgradera de med cp 10. Men man får ju så många så har oftast candy så det räcker och bli över haha!

Svar: okej, bra det. Hur bra är din bästa?
None None

2016-08-01 @ 11:05:09
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: my

Bara typ 600 tror jag men har bytt mellan olika konton så är bara level 11 nu. Men levlar mest bara upp dom för att få exp och då är det oftast pidgi och alla man får hela tiden haha

2016-08-01 @ 18:40:41
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0