Nu är det helg igen...

Tredje veckan på bolagsverket är nu gjord och som jag sagt tidigare, det rullar på. Finns det en aning osäkerhet så är det bara att fråga liksom. Har granskat lite allt möjligt idag, allt från årsredovisningar med endast 6 sidor till årsredovisningar som har över 200 sidor, Blev taco till lunch och det var hur gott som helst, en av dem bättre luncherna jag haft med till jobbet. Nu är det helg och jag sitter och kollar på youtube, är strul med GOT så har inte kunna sett det sista avsnittet av säsong 6. Snart ska jag även göra ett test på körteorin och sedan kolla igen om jag kan se säsongsavslutningen av game of thrones. Är det bra väder imorgon så sticker jag och syrran, kanske även kusin och kollar på hopptävling men det är ju om det är bra väder så att säga. Jag hoppas det blir fint väder i både lördag och söndag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0