Man måste njuta av helgen!

Då gick jag på helg men inte på en vanlig helg som varar i två  hela dagar utan det blir jobb på söndag och det är upp tidigit som gäller. Jag började med att granska årsredovisningar med datumet 20/7 och det slutade med att jag granska och registrera handlingar med 22/7. Vi går framåt i datumen och denna arbetsdag gick väldigt fort måste jag säga. När jag sluta så passa man på att ta alla pokestop nere vid hamnen och sen bar det av till systemet och ikea eftersom jag liftade med Kattie hem idag. Här hemma dök jag ner i soffan direkt eftersom finalen av bachelor pad finalen gick idag.
Så nu är det slut och tjejen jag hejade på vann alla röster men fick inte med sig en krona hem, Han tog allt och jag tycker verkligen att det borde varit tvärt om det inte skulle delat vill säga. Tänk vad människor är giriga fast det är ju trots allt mycket roligare att vinna ensam en dela vinsten med någon. Han blev ju rik och vann pengarna precis som han ville. Synd om Rachel bara som var den av dem som gav dem röster, han hade väl fått ihop en av alla 16, livet är orättvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0