Lördagsträning

Imorse eller vid halv tio tiden så hängde jag med pappa ut på en promenad. Det tog 40 minuter och hade väl önskat att vi slapp regnet annars så var det väl bra. Efter det blev det en sen frukost eller en tidig lunch, det blev tacothai. En blandning utav taco och thaimat helt enkelt och det gick att äta men kanske ingen favorit. Tanken var att jag skulle köra lite workout efter jag ätit men kusin kom hit och är fortfarande här. Det blev ingen hopptävling idag på grund av regnet utan stannade hemma och kusin kom hit. Vi har nyss spelat så ska det låta och nu blir det fika. Får köra en workout imorgon istället och det går väl lika bra det. Här nedan på första bilden ser ni ju hur blöt man blev av regnet i mitten utav sträckan men nog klarar jag mig vid lite vatten är ju trots allt utbildad simlärare samt badvakt.

Tacopaj, hade typ thaien underst och sedan en vanlig taco, en bra mix med rester lixom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0