Jobb en söndag....

Idag stod klockan på ringning vid halv sex och man klev upp käkade frukost, gjorde sig iordning och tog bilen in till jobbet. Det var verkligen ingen trafik ute men det är ju söndag och en timma tidigare än vad man vanligtvis brukar åka. Dagen gick rätt fort ändå tycker jag, hann med mycket även om det var en del brister men nu är dagen gjord och jag kom hem för ett tag sen. Man var lite deppig att se att det var fint ute när man jobbade en söndag som denna och när man väl sluta så regnar det, hur kul är det på en skala. Nu är regnet förbi och visst får det regna men då får det göra det medan jag jobbar tack. Blev en tripp till mormor och morfar efter jobbet då men nu är jag hemma och när man ändå är ute och åker blir det ju i vivsta så man tar de pokestop som finns. Ska även ladda in lite bilder från betet som jag tog igår, så slänger väl in ett till inlägg senare ikväll eller om det blir imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0