De tre senaste dagarna

Det har inte blivit så mycket uppdaterande dem senaste dagarna och jag har inte legat under en sten direkt, utan har haft fullt upp och inte haft tid för att blogga helt enkelt. Så tänkte bara skriva en kortare sammanfattning om vad som hänt under dessa dagar, onsdag, torsdag och fredag.
Onsdagen blev lite av en repris av tisdagen. Jag jobbade övertid och när jag gör det finns det inte så mycket tid över på dagen att göra annat. Helt ärligt så blir man sjukt trött i kroppen men framförallt i huvudet, så när man kommer hem blir det mat, denna gång kina eftersom mamma hade namnsdag och sedan var det typ läggdags. På torsdagen hade jag teoriprov och där blev jag godkänd med 58 poäng, idag hade jag uppkörning och den gick ju bra den med. Med det sagt så har även lilla jag tagit körkort, bättre sent än aldrig kan man väl säga. Jobb har det ju också varit precis som vanligt lixom och nu är det helg och jag har väl bestämt att det blir en tripp till söråker. Där hästarna står på betet, för dem kommer nämligen hem snart igen. Sommaren går fort och jag jobbar ju fram till slutet av augusti, heller säger man hela augusti ut?
Klart det blev donken då man tagit körkort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0