Dax att trĂ€na....đŸ’Ș

Att sluta halv fem idag kÀndes sÄ himla skönt alltsÄ. Innan vi Äkte hem gick jag och syrran som för en hÄg skull sluta samtidigt. Vi gick och kolla lite pÄ allt de stÀllt upp vid parkeringen, lite karuseller och sÄnt. Man Àr sÄ trött nÀr man kommer hem och orkar knappt göra nÄgot vettigt. Har pratat lite kring hÀstarna bÄde ridskolemÀssigt och utanför ridskolan. Jag mÄste ju Äka till betet nÄgot mer innan de Äker tillbaka. NÀ men efter jag kÀkat middag sÄ blev det lite PLL, annars gÄr det trögt med serie tittandet. Har efter det, hunnit gjort Ànnu ett test med körteorin och nu blir det dax att trÀna innan jag hoppar in i duschen för att sedan gÄ och lÀgga mig. Det Àr sÄhÀr man taggar upp för en ny jobbdag, det Àr snart helg igen. Veckorna gÄr fort och imorrn blir vi nog klar med alla som kom in 30 juni, det Àr nog mÄlet för veckan men det Àr ju ba om vi ligger lite före.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0