betet & pokémonjakt

Tiden bara flög iväg efter att man käkat middag. Det var ju sol ute så jag och syrran tänkte at vi åkte ut till söråker idag för att träffa hästarna och kanske få lite nya bilder. Den biten med att knäppa kort var lättare sagt än gjort. Kupido ville inte vara med som vanligt utan han föredrog att käka gräs istället så det blev ingen bild tillsammans med honom och jag tror dem flesta hästarna föredrog gräset framför oss idag/igår. Vissa var lite mer sociala och ville till och med följa med oss vart man än gick. Vi tog ett par kort och detta charmiga troll var en av dem som ville vara med. Vilken ponny alltså, omhoppningsponnyn. Kommer aldrig glömma tävlingen vi vann, trodde aldrig att vi skulle vara snabbast men det var ju vägen som gjorde det. Jag glömmer aldrig vår tid tillsammans, en sådan underbar och gosig ponny som alltid finns här i stallet. Han är charmig som ett troll den här killen!
 
Efter betet drog vi oss mot kyrkan i sörbere för att leta pokémon. Jag har nu efter att ha tagit bort en massa appar och saker på mobilen, kunna ladda ner spelet och vi har varit ute en bra stund ikväll. Det ledde till att vi kom hem lite senare än tänkt. Vi drog även en snabbis till vår kusin där vi blev kvar längre än väntat och nu ska jag sova för att orka med morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0