Alltså min mobil...

Det finns saker som kallas otur och det finns saker som är märkligt men sen finns det även något som bara gör en förbannad. Jag är hyfsat less på min mobil som inte funkar som den ska. Den har sitt eget liv typ och gör som den själv vill och passar typ. Ibland/ofta när det ringer så försöker jag svara men touchen vill inte utan den bara låser sig. Vissa fall så slutar den typ aldrig darra utan den fortsätter "ringa" trots att den som ringt mig på andra sidan luren har lagt på. Vad vill den mig? Sedan har vi dessa gånger man går in på mobilen och öppnar en app, nä då stänger hela mobilen av sig och bara dör eller så blir man utslängd ur appen och den stängs ner. Snapchat har ju varit knas, har inte kunna använda mig av dessa effekter eller vad man ska kalla det, utan det var bara någon vecka sedan det plötsligt funkade. Både jag och massa andra har försökt att få fram det men aldrig lyckats, ni kan väl tänka er hur många månader efter och jag typ inte har prövat på evigheter och jag bara får till det. Dock blir det sällan som planerat, tungorna på bilden brukar oftas bara försvninna trots att det borde vara där men denna bild och kanske en eller två andra lyckades mobilen ha kvar tungorna. Igår försökte jag lägga ut en bild när jag hade fika och texten försvann och bilden kom aldrig upp på snap men det kan jag ta. Vissa fel är större än andra men det gör mig galen, är i behov av en ny mobil, det är jag och får väl samla på mig lite pengar och köpa en inom kort. Frågan är bara vad man ska köpa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0