Reklamen i farmen...

Då var man hemma och skola från 11:20-15:20 men bara två lektioner. En otroligt lång dag för två timmar lektion och resten hål, tur det finns serier säger jag. Dock var jag inge pepp på se serie idag men det var ju ingen som ville hitta på något skoj så då blev det the flash innan andra och sista lektionen. Det är synd om oss om vi skall behöva vänta två timmar varje vecka för att ha en lektion. Just nu vill jag bara ha ett nytt schema!
Efter skolan blev det en promenad hem till kusin där vi fikade lite innan vi åkte hem till mig och bytte om för att sedan åka upp till stallet. Först så gick jag med Boye och det blev lite kortare promenad idag då det blev lite rörigt o ridhuset att kag bestämde mig för att gå ut. Boye var pigg och väldigt sprallig i bena. Sedan red vi alla tre, jag, syrran och Linnea för att Suzuki, Tibor och sky skulle gå. Just det, Tibor har nu börjat att sättas igång men han har lite längre igångsättningars än de andra så det blir ett par veckor skritt för honom. Jag red Suzuki idag och han kändes inte lika bra som han gjort de andra dagarna eller han ville bara börja bråka idag när jag skulle flytta honom. Det var som han jobbade emot mig och ville bara flamsa. Det satt på slutet och man kan ju inte bara ha bra dagar. Nu sitter man hemma och kollar på farmen som man precis kom hem till och sen blir det glamour.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0