Nytt schema...

Då var skolan igång ordentligt och en ny termin har börjat, det är ju även min sista termin på Timrå Gymnasium även kallad tigy. Det blev en sovmorgon idag eftersom jag inte längre läser fysik. Så min första och även sista lektion var svenska. Exakt, jag har en lektion på måndagar sen lite eget arbete. Så jobbade nån timma innan jag åkte hem. Var inte länge hemma innan vi åkte ner till mormor där vi var fram till klockan fyra. Vid halv fem ungefär så var vi på stallet, började rida Suzuki dom var fin även idag. Andra dagen vi travade nu och det funkar fin fint. Sen blev det promenad för Boye som nu ska hålla igång 30 minuter. Nu sitter vi hemma framför tv, stallet är avklarat, farmen har vi sett och nu kollar vi en ska bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0