Hoppträning

Morgonen spenderades på stallet, det var hoppträning för Pia idag och eftersom ridskolehästarna fil vara med så passade man ju på. Det är ju typ ett måste, får ta alla chanser man får till att vara med på sådant extra skoj. Nästa helg taggar vi för klubbis hoppas jag iallafall. Hur gick hoppträningar idag då, jo men sen gick väl skapligt skulle jag vilka säga. Tyckte han var lite springig idag och han brukar vara mer på hinderna, alltså suga tag i dem när man vänder upp mot dem. Det här passet saknade man det här suget, han var ju lugn mot det första hindret men när man hoppar linjer eller bågar så rinner han iväg för mig. Det känns som det iallafall, han springer iväg lite men fick ändå till ett par bra språng och banan på slutet gick bättre. Blev liten miss i mitten av banan men det tar jag på mig, sista bågen är väl det jag tyckte va det bästa utav hela hopptränignen. Minne på mobilen tog slut så dock ingen film på det, inte på min iallafall men tänkte att ni kunde få se kort från IG, https://instagram.com/p/BBNMJqOw3VtEBNarGbyRKaH_JdpZQWCim4M--40/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0