Hemsk/hemska lektioner...

Som jag skrev i förra inlägget så hade jag två lektioner och historia var min sista för dagen och vi hade en genomgång som pågick under hela timmen. Läraren pratar och jag får värsta hostattacken och känner att det typ tar stopp i halsen och ena stunden får jag inge luft men sen börja det bara jävlas i halsen kan man säga. Att försöka hålla hostan inne är inget jag rekomenderar för det blir bara kaos men jag gjorde allt för att försöka vara tyst och inte störa genomgången men det gick ju som det gick. Det var ju snällt att de fråga hur det gick med mig eftersom alla andra i min klass satt helt tysta medan jag förstör lektionen med att det irreterar i halsen och hostan bara kommer utan förvarning, herregud vad pinsamt allt ska vara. Det är typ som när man sitter på lektioner också börjar magen kurra, allt och alla är knäpptyst, alltså hela klassrummet är tyst och det är hur bra arbetsro som helst och magen låter som nån skrikande utomjordning. Man vill bara försvinna en stund, detta händer ofta mig och jag behöver inte ens vara hungrig utan magen kurrar när jag verkligen inte vill att den ska låta. Hoppas att denna rethosta försvinner snart för jag har den kvar och den kommer lite när som helst tycker jag, får gärna vara borta innan jag börjar min endaste lektion imorgon tio i elva. Sov gott för det ska jag försöka göra efter ett avsnitt av the flash och jag hoppas inte något av de ovanstående händer er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0