Helgen..

Det har varit en ganska lugn helg, tog lite stalledigt bara för att jag kan typ och det kändes skönt. Har inte heller haft någon riktigt skoluppgift som ska in som jag behövt göra utan det var i fredags och den blev inskickad och hoppas den blev bra tillslut. I början tyckte jag att det gick segt och hade typ jätte lite att skriva men när jag kom till slutet av analysen märkte jag att det nästan blev för mycket. Han hade en gräns på en sida först men den ändrades till 1 + 1/2, på något vänster känns det som jag inte fått med allt. Vi får hoppas den ger mig ett bra betyg för det är ju typ det skolan går ut på, att få ett bra betyg som man ska slita över för att lyckas uppnå. Vår kommande uppgift på svenskan är en liknande fast vi ska analysera en serie så har jag passade på att se serien jag tänkte skriva om och har bara två avsnitt kvar. Det blev lite trubbel så har inte kunnat sett dem men ska nog kolla om det funkar på någon annan dator. Både lördagen och söndagen har varit slapp och har inte riktig haft något skoj att skriva om, har sökt nått sommarjobb, så har uppdaterat mitt CV och skrev ett personligt brev. Det är en sak som jag kunnat använt med hjälp av skolan/svenskan. Sedan har ju fått ett nytt schema och det är typ dessa lektioner. Trodde ett tag att jag inte skulle få vara ledig på onsdag men det gick, så nöjd över det så att får nöja mig med det och säga att jag gillar vårt nya schema. Att man ens kan göra det är ju konstigt men i det här fallet så gör jag det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0