rubriker alltså...

Då var det skola igen men nu är det bara en till dag att härda ut innan man får helg. Denna torsdag tyckte jag var allmänt seg och tyckte inte jag fick så mycket gjort på lektionen som jag önskat. Tiden flög iväg samtidigt som den gick hur segt som helst, ja det är lika oklart som det låter. Tordagar är veckans längsta skoldag, har en tredjedel av mina lektioner på denna dag så det blir den jobbigaste. Har onödiga halvlånga raster på sådär en halvtimma till nästa lektion vilket är så drygt. Dagen tog jag mig förbi iallafall och nu tror jag efter att ha sett glamour så ser jag lite serie nu, tror jag drar igenom andra säsongen av the following bara för att den serien är så bra. Alla borde se den, det tar inte så lång tid att kolla igenom den då det bara finns 3 säsonger, 15 avsnitt i varje säsong och ett avsnitt går väl typ på 40 minuter., 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0