Mellomys!

Idag har det varit en slappar lördag som man nästan bara har spenderat hemma.  Men man kunde ju inte bara lata sig här hemma heller så efter lunchtid så åkte familjen och bada. Vi simma ett antal längder och det var mycket skönt, avslutade med att bubbla. Man kom hem och började direkt med förrätten som blev räkcocktail, den stod jag för och god blev den. Skulle lätt kunna äta mig mätt på bara räkcocktail men det var kött och potatisgratäng till varmrätt. Efter maten har man sätt på mello lite till och från om man säger så, snart kommer det slutgiltiga resultatet. Två går direkt till final medan två bara kommer till andra chansen. Anna uppträder just nu och det var ingen höjder låt om jag säger så men hade inte förväntat mig något annat heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0