Jag kan relatera!😂

AlltsÄ det Àr ju sÄ sant, syrran stÀller klockan en gÄng medan jag har typ 20 alarm stÀllda för att jag verkligen inte ska sova över eller för att jag ska kunna snooza Àven om jag stÀnger av alarmet. Det hÀnder Àven att jag inte hör alarmet, frÄgan Àr bra men hur kan jag inte höra telefon som ligger max en meter ifrÄn mitt öra. Lite döv kanske eller en vÀldigt djup sömn, lite otur att jag vÀcker alla andra i huset bara. Har man svÄrt att somna, Àr det kanske lika svÄrt att vakna, annars har jag ingen bra förklaring. Man kÀnner ju att man kan relatera till den ovanstÄende bilden för hÀr nedanför Àr min klocka för mÄndag och dÄ visas knappt alla alarm för hemligheten Àr att alltid har för mÄnga Àn att ha för lite. Jag minskar risken pÄ att sova över, det finns ju hopp om att jag ska vakna till nÀsta alarm....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0