Hos mormor...

Onsdag är ju en typ av en helgdag, vi kan kalla den lill lördag bara för att jag inte behöver åka till skolan. Nä, jag är ledig och ingen är gladare än mig. Tog en sovmorgon, en lång sovmorgon och klev upp såg något avsnitt av the flash innan mamma och jag åkte ner till mormor med moster Kattie. Så jag sitter just nu och bara slappar i soffan och väntar på att vi snart ska åka hem. Madicken slutar sin praktik strax efter klockan tre och då blir det stallet. Madicken jobbar vilket leder till att alla hästar och all stalljobb åker på mig plus att jag har lektion. Så mycket att hinna på eftermiddagen, gav bort ena hästen så tar jag två flugor i en smäll samt att jag får sällskap ute i skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0