En vecka till nästa vanliga skoldag!

Kan ni tänka er, nu har jag fått tagit helg och kommer inte ha vanliga lektioner eller en riktig skoldag förrän om en vecka. Det är ju mer än skönt kan jag säga. Idag hade jag matte och historia, den åkte jag till familjen Vesterlund där jag var fram till att syrran kunde hämta mig. Hem och byta om fär att sedan fara till stallet. Vi började med att rida och hade i princip hela manegen för oss själva, gamla ridskolehästarna Misterz reds samtidigt. Det var skönt, man hade bra med plats och vi la ut en bom på volten. Trimmade lite så här sista gången innan det är dax för tävling. Sedan smörjde man grejerna så allt är snyggt och sen var det banbygge klockan sex och kom väl hem för någon enstaka timma sen. Nu är det fångarna på fortet och sen blir det lite serie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0