en fruktansvärd torsdag

Efter en ledig dag så var man tillbaka i skolan och visst jag kanske inte ska klaga som har åtminstone en ledig dag mitt i veckan. Men idag var det skola och min kropp var inte så taggad om jag säger så. Första lektionen gick väl rätt bra ändå, hjärnan var alert och förutom att matten är lite klurig. Det rullade på och sen väntade vår svenska lektion där vi skulle ha muntlig redovisning om serier, bara det att jag och issa inte var riktigt klar med vår. Med skolan sämsta datorn  som knappt går att använda, står bara och snurra så fick köra på telefon istället. Vi delade upp oss och körde natur och teknikerna var för sig vilket gjorde att vi fick den extra tiden som var väl behövd. Problem med att skriva ut men i sista sekund får vi reda på att vi inte hinner och redovisa. Lite drygt men samtidigt ändå skönt fast man vill ju få det gjort när man ändå är klar. Sen var det en lång väntan på historia lektionen, lite gymnasiearbete emellan men herregud vad tiden gick segt alltså. Jag ville bara hem men historia lektionen rulla på och det var den enda vi fick till vårt seminarium vi ska ha imorgon. Så ikväll måste man fixa klart det jag ska säga men som sagt är inte på något plugghumör alls. Det är bara att bita ihop och skriva klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0