Ändrade planer...

Vet att jag sa att det inte blev något stall men hamnade här ändå, opsi!
Det blev stall ändå, från klockan sex fram till halv tio tio, det vill säga att jag har inte varit hemma länge. Stövlarna är smörjda och hästen lite ompysslad, blir ett pass imorgon och nu är jag hoppsugen efter att ha suttit och kollat på tre hoppträningar. Det var denna torsdag kort sagt och nu blir det farmen och Glamour som jag missa tidigare idag eftersom jag var på stallet. Har kommit upp lite aktiviteter som ska vara på lovet, klart man måste vara med på hopptränignen men glömde att anmäla mig idag så ska försöka komma ihåg det till imorgon. Känner mig så glömsk när man stått och pratat med henne idag och glömmer jag att säga till men det är lätt att glömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0