alla ♡-dag, igår...

Helgen bara svepte förbi eller vad hände, haft fullt upp från morgon till kväll eller nä nu ljuger jag nog, har haft fullt upp typ dygnet om. Med lite sömn så kör jag på så långt det går, man blir ju trött när man sätter sig ner och vilar. Det var ju jour igår med, på alla hjärtans dag. Det var den dagen det, spenderade den på stallet med en massa jobb. Vädret har väl funkat helt okej i helgen, var lite snöigt i lördags innan Alf kom och skotta. Man fick trampa i djupsnön som bildas vid varje hage, alla hästar skötte sig. Tror inte det var någon som hittade på något, det var väl nån enstaka som tänkte men vi kom bort från det. Jag är iallfall hemma och klar med allt jag skulle hinna klart i helgen. Jouren äär fixad, historia examintationen är inlämnad och klar, bara svenska redovisningen som jag i just detta nu kom på att jag inte är klar med. Tror jag struntar i skolan idag och sover istället, närå nog ska man härda ut en lektion där vi har muntlig, nej nej och NEJ. Tur jag är ledig på onsdag iallafall....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0