Vilsen i skolan...

Fredag och snart blir det fullt ös medvetslös. Idag hade vi ytterligare en tenta, vi var i den nya delen och höll nästan på att missa den då vi inte visste vart vi skulle, vi var fyra stycken som bara yrrade runt där. Vi hittade i sista minuten och vet inte riktigt hur tentan gick men den gjorde mig riktigt snurrig. Den skulle bestå av 10 uppgifter men det var totalt bara sju och inte direkt någon ordning, utan ett två tre tre sex sju åtta. Mhmm.... det var knas men vi får hoppas jag skrapade ihop en bra poäng som ger en minst ett godkänd iallafall. Håller tummar och tår. Efter nästan tre timmar valde jag att lämna in tentan, lämnar bara in tentorna tidigare och tidigare men idag hade jag suttit länge klar så fanns ingen anledning att sitta en timma eller två till. På eftermiddagen blir det stall och hela helgen med, det är både jour för oss och även årets luciashow, hur ska vi hinna med allt är frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0