31 december 2016

På förmiddagen blev det städning och på eftermiddagen kom mormor och morfar hit. Vi har ätit trerättersmiddag som vi alltid gör på nyår och har även hunnit köra lite quiz. Nu sitter jag är och skriver medan vi inväntar tolvslaget och med det sagt säger jag GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!
Det är sista december tvåtusensexton och vi har ingen snö, det behöver inte komma någon snö i början av 2017 heller för min del iallafall. Det känns konstigt att vi närmar oss ett nytt år, 2016 är snart slut och ett nytt år kommer till att börja. Detta år har verkligen gått från höga berg till djupa dalar, det har varit en berg och dalbana helt klart. Det finns några dagar som jag alltid kommer att minnas, så otroligt bra dagar och sedan finns det även några jobbiga, känslosamma dagar som jag kommer att bära med mig resten av mitt liv. Jag har gråtit mig till sömns flera nätter men även lagt mig med ett leende på läpparna. Det helt klart tuffaste och hemskaste jag varit med om iår var när vi fick säga hej då till vår fina underbara hund Zilk´s Secret to Maggidosan även kallad Meicie, som fick lämna oss. Finns ingen som någonsin kommer att kunna ersätta hennes plats, gud vad jag älskar henne och får inte tala om hur mycket man saknar henne. Kom ihåg att vara på dem ni älskar för rätt var det är så tas dem ifrån oss. GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0