skola och jobb...

Dagen började med skola, jag ni läste rätt. Skola var det ja, men bara en timmas introduktion av programmet och det som sades var ungefär vad som förväntades utav oss och bara en översikt av utbildningen. En kort rundtur, som i själva verket bara var till förrådet. Sedan fick man leta parkering som en galning och fick ställa oss långt långt borta, så det blev en lång promenad från parkering till bv. När jag jobbat klart för dagen hann man bara hem och fixa inloggning till skolan innan jag åkte ner till mormor som varit ensam hemma, åt middag där med henne och dem som var hemma från familjen Vesterlund. Skjutsade hem LInnea mot kvällen där jag blev kvar ett tag och nu ska man ut och ta över några gym för att tjäna lite coins. Bara en dag kvar till helg, längtar redan!
klockan har dock hunnit passerat tolv, så om jag säger igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0