räk & kräftfrossa, team instinct !

 
Lördagen har varit bra,jag har haft det rätt lugnt här hemma och bara vilat upp mig typ. Fick faktiskt fika på säng igårmorse, har suttit lite vid datorn och spelat, rensat lite appar, både filmer å bilder har jag raderat på mobilen för att kunna uppdatera den. Dammsög ett par rum och har käkat kräftor och räkor, otroligt gott som vanligt. Hade en liten eller ganska stor fest här hemma, nä men skämt och sido så åt vi lite sånt här gotta. I torsdags åt vi bara kräftor men det skadade inte att göra det igen för det är ju så himla gott. Så min middag igår bestod av tre sådana mackor och det blev jag proppmätt på, om jag får säga det själv så tycker jag kräftor är godare men räkor det är gott det med. Hann även se lite tv, bachelor finalen och sist men inte minst så blev det även pokemonjakt innan dagen tog slut. Jag gick med i ett lag idag och det blev det gula som familjen valt, jag hade tänkt ta blå bara för att de ville att jag skulle gå med i antingen röd eller gul. Röd är typ gymmen oftast och då vill man ju få bort det men tyvärr blev det inte det blå laget utan gul, team instinct. Tog över ett gym på en gång efter jag gått med i laget och sedan drog vi in till ett annat och tog det med och fick faktiskt med mig nya pokemons hem idag och har levlat upp mig 3 levlar idag så nu har även lilla jag fått ultra balls men har ännu inte använt någon. Däremot känner jag att det finns lite som jag måste bättre, få högre cp på mina pokemons för dem jag har nu räcker inte länge till. Dock lyckades jag ta över två gym och visst det är bättre än inget men långt ifrån bra. Imorgon hinner man kanske finna några fler, får väl ta en promenad för att bege sig ut på ännu en jakt.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Så himla gott med räkor och kräftor! :)

Svar: Eller hur, nå otroligt gott :)
None None

2016-08-14 @ 02:42:21
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0