Musiken gör plugg samt jobb lättare!

╔══╗♪
 ║██║♫
║(●)║ 
Att kunna lyssna på musik eller vad det nu än är man väljer att lyssna på, det varierar iallafall för mig mellan dagarna nu när jag jobbar. Men bara att ha något att lyssna på tycker jag är väldigt skönt, att ha något i bakgrunden oavsett om jag jobbar eller pluggar, så tycker jag att det gör mig mer avslappnad men samtidigt fokuserad. Det finns dock undantag, självklart men det är ofta så. Däremot har jag allt svårare att läsa en bok (de fåtal böcker jag läst) ifall det är folk som pratar omkring mig, det är typ omöjligt för mig. Det jag vill komma fram till är att jag tycker det är otroligt bra att jag hela denna sommar har kunna jobba och haft musik i hörlurarna. Det är lixom mycket skönare att höra på musik istället för att höra röster när de pratar i telefon. Det är lite svårt att förklara men musiken är toppen och denna tid har gått fort, lite mindre än tre veckor kvar tills jag slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0