fredagen gick fort!

Oj vad fredagen gick fort, den bara försvann och det är redan lördag och jag förstår inte hur tiden bara flyger iväg. Det var sista arbetsdagen för den här veckan och nu är det två dagars helg och även dubbel så lång än vad jag hade förra veckan och det är man glad över. Denna fredag blev det jobb till klockan slog ett och därefter hade jag utbildning fram till klockan fyra också kunde jag bara avsluta dagen med att lämna mina registrerade ärenden, det som skulle mappas och det som jag hade brista. Sedan kunde jag gå hem och det är bra att man kan börja en kvart tidigare för att gå en kvart tidigare, det är perfekt. Speciellt en fredag som denna då vi var bortbjuden på middag med femkamp på fredagseftermiddagen eller kvällen. Man blev ju kvar där på alnön ett bra tag, kom väl hem till ungefär halv tolv och man är lite trött ska jag säga. Det har varit allt från femkamp, grillning, pokemonspel, fotboll och har umgås med släkten med andra ord. Tog en lång sovmorgon idag och det förtjänade jag.
Fångade lickitung i torsdags och det är en av favoriterna, minns sen många år tillbaka då vi alltid spelade det här spelet hos Viktor och det gjorde vi även igår och jag måste tillägga att jag ägde ut dem på den här banan lite mer än dem andra. Man kan ju bara gissa vilken spelare man var, RÖD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0