Skola på en onsdag

Idag var det dax, nationella prov i fyra timmar sträck men nu är det härligt att det är överstökat. Hoppas jag har skrivit ett PM nu så jag inte faila totalt. Det började inte bra, tappade bort mitt texthäfte och sprang som en dåre och leta men fann det inte. Förstod att det var någon som snott det men som tur va fick man ett nytt. Hade varit tungt att åkt dit och inte fått göra provet när jag inte hade något texthäfte. Innan jag åkte hem fann jag svaret, en i klassen hade två. Nu kör man en tripp in till Birsta innan det blir stallet, 3 hästar idag med. Härligt att ha något att göra men det det blir en uteritt och två pass med lite trim. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0