onsdag förmiddag

Jag har väl bara tagit det lugnt och haft det bra, denna dag iallafall hittills. Vaknade i skaplig tid, ungefär vid halv nio och familjen har fått en sticka med internetuppkoppling, så en i taget kan sitta inne internet. Så jag satt en stund på morgonen, kolla lite på hastnet och sådär. Lite senare slog vi på bastun och jag passade på att ta en dusch då mitt hår behövde det trots att jag ska till stallet senare idag. Det var skönt att basta precis som alltid, satt med lite balsam i bastun och använde bed head som jag tycker är ett fruktansvärt bra balsam lika väl som schampoot. Det är helt klart värt pengarna men jag använder det bara när jag duschar på morgonen eller förmiddagen. Håret går lätt att borsta vilket det inte gör efter vissa balsam, så duschar jag håret på kvällen då jag ska lägga mig använder annat. Kör med lite varierande hårprodukter men bed head är bra för mitt hår och det skulle få topp betyg av mig, jag rekomendera att prova det men som sagt, det kanske beror på hårkvalitén.
Just det, jag får inte glömma och säga att jag var lite extra duktig igår. Hade fått hem någon aktiveringskod och passade då även på att kolla lite program på högskolan/universitet och sökte till några och skickade in. Så nu har jag iallafall skickat in ansökan eller vad man kallar det men kan fortfarande ändra och lägga till fram till nu på fredag. Har väl inte riktigt gjort någon speciell rangordning men det kan man väl fixa imorgon tänkte jag. Inom kort tid så ska man väl snart åka upp till stallet, vet inte om jag är så pepp längre. Jorå men det ska bli kul att rida och om vädret vill så ska vi rida ute i paddocken, det ser jag positivt på eftersom man får mer plats. Idag på mitt ridpass är det planerat att det ska bli dressyrtrim fast med lite bommar, hoppas Kupido är pepp på att arbeta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0