On my way home!

Skolan är slut, matte lektion där vi fortsätter att jobba med problemlösningar. Herregud vad less jag blev på en uppgift, ingen i klassen hade fått ut den och läraren berättar svaret. Fan vilket lätt uppgift alltså men det blir så himla svårt när man väl börjar och försökt klurar ut den på andra vägar, det blev kört för oss naturare. Kanske ni får ut den om jag inte avslöjar lösningen/tanke sättet. Hur följer serien, i fortsättningen av ETTFFSS....? Ni kan ju lämna en kommentar om ni tror er veta. Sedan för att invänta nästa lektion så blev det klänningsletande. Sen när vi väl ska ha lektionen så säger läraren att hon inte kan vara närvarande så vi gjorde dagens frågor och blev klara lite innan tre när vi vanligtvis slutar. Vi jade diskussionsfrågor därav vrstämde vi oss för att göra det på skolan, klassen tillsammans.
Nu är jag nästan halvvägs hem, nä där ljög jag nog men kanske en tredjedel av vägen. Får se om jag hinner att gå hen på under timmen. Det var så pass bra väder så jag tänkte varför inte ta en lång promenad hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0