Hela klassen samlad men ingen lärare!

SKOLA
Det är måndag vilket betyder skola. Tog moppen och stack dit till halv tio, hela klassen satt i klassrummet 9:40 men vår lärare saknades. Vi satt nog där 10-15 minuter innan vi fick reda på att han var hemma och vabba, det är bra det skriver ut sånt på edwise. Så otroligt onödigt att jag åkte till skolan idag, man  åkte dit och fick reda på att vi inte har någon lektion. Kan inte säga att det är så kul, för nästa lektion är det nationella och det är då det gäller. Jag hade behövt denna lektion för att veta att jag gjort rätt med källorna i PM. Är inget proffs på det utan det måste bli ett mirakel om detta ska gå vägen för mig. Här satsar man mot A, eller B för att hålla betyget så högt det går.
STALLET
Åkte till stallet vid fyra tiden ungefär och kom hem typ strax innan tio. Ajjemän, sex timmar i stallet och det blev en uteritt på Tibor. Sedan mockning och allt sånt åt Boye, därefter blev det lite mys med ridskolehästarna. Fått lite tillökning på hästar som ska ridas, Rick och Suzuki ska få röra på sig imorgon. Får känna om de känns fräscha och vi håller tummarna på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0