H A T A R

Rubriken kanske låter lite hård men denna dag har gjort mig irriterad och arg, hatar denna dag. Jag åkte till skolan kvart över 8 för att pappa skulle till Härnösand. Kom till skolan och det var en i min klass som redan var där och sa att matten var iställd eftersom läraren var borta. Så då skulle jag inte ha lektion förrän 10:40, en evig vänta men då passade jag på att läsa klart zlatan boken och det har jag hunnit gjort idag också, hurra för det men det blev ingen lektion 10:40 heller, så hade ingen svenska och seminarium eller bokprat. Så då har man sträckläst bara för att hinna läsa ut den tills idag också har jag inte den förbannade lektionen. På måndag ska jag nu har bokpratet, hade man vetat det hade man ju haft det chill. Så det var bara att sitta rakt upp och ner till klockan slog två, då skulle vi ha historia och där ska vi förbereda en muntlig genomgång tills nästa torsdag men ville datorn vara min vän, nej. Hann bara starta datorn och sedna trycka in på internet så dog den, fick starta om och gjorde det tre, fyra gånger tills jag gav upp och fick köra med mobilen istället. Skolan har gjort mig på dåligt humör idag, från att ha suttit på skolan sen 8:15 för att ha en lektion som börjar 14, hur många timmar är det lixom. Så himla onödig dag. Slänger in en helt obetydlig bild först men en påminnelse till mig. Ska försöka fixa en film från gårdagens markarbete med Kupido.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0