Drömdag imorgon!

Det verkar som att det blir en toppendag imorgon, bokstavligen. Första lektionen, jobbar jag hemma och sedan har jag svenska innan jag slutar. Det skulle iallafall kunna funka så för resten är sånt jag inte behöver gå på, gymnasiearbetet är klart och inlämnat. Historian är inställd nu torsdag fredag, super skönt att få sluta tidigare de sista två dagarna innan helg. Detta firades med lite bastu och långdusch efter ridningen.
Fick denna skickad till mig och tror jag ska skicka en sådan nästa gång någon frågar mig. Jag menar varför ska man alltid hjälpa vissa när de aldrig hjälper en tillbaka. Man blir less men man är ju schysst eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0