Why is Monday so far from Friday and Friday so near Monday?

Det är inte loigiskt men något jag vet är att måndagar är inget jag gillar. Vi började dagen med prov och det vet jag inte riktigt hur det gick, gjorde bort mig på fråga två och sju. Får hoppas att jag får något poäng iallafall plus nått poäng från gruppuppgiften vore bra. Man vill ju ha så högt betyg som möjligt och skulle vilja ha ett C men vi får se vart det leder. Är ingen stjärna på fysik men måste ändå säga att jag gillar när man ska räkna med siffror. Det får absolut inte vara för långa frågor för då tappar man intresset utav att ens försöka känns det som. Hade inte bara prov utan en svenska och religion lektion också och som alltid ett hål som är alldeles för länge. Tidsplanen är klar på GYA eller åtminstone till vecka 41 och det tycker jag räcker för nuet. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0