inget internet....

Idag var det skolfoto och 2 lektioner på det men lektionerna blev inte så lyckad eftersom att skoldatorerna är sämst och det var strul på internet. På alla tre av dagens lektioner behövde vi internet och det var några som funkade så det gick ju att jobba när vi var i grupper men sen sprack det. Blev bara en halv svenska lektion då skolfoto var mitt i och sen på GYA hade vi genomgång och jobbade en dryg timma efter genomgången. Sen fick vi som tur va gå hem, jag hade ju inte kunnat fortsätta jobba på historian då internet på min dator inte funkade, varför vet jag inte då typ alla andras började funka men att jobba hemma ska nog gå bra det med då vi jobbar självständigt just nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0