gårdagen var pluggfri....

Igår var en pluggfri dag, från morgonen till kvällen och mycket för att vi var till stallet på förmiddagen och hos mormor och morfar på eftermiddagen, däremot blev det självklart kortspel. Morfar fyllde år så det var där vi spenderade hela eftermiddagen/kvällen, det bjöds på räkcocktail till förrätt, lite allt möjligt till varmrätt såsom kött, rostbiff, skinka, potatisgratäng, potatissallad osv och till efterrätt blev det fika senare mot kvällen. När vi kom hem så satt vi vid tv hela familjen, vi startade om atleterna som vi missat och kollade på det och sedan blev det datorn resten av kvällen. Idag måste jag göra klar historian för den skall vara inskickad innan midnatt och jag känner att jag är långt ifrån klar. Jag får lägga på ett litet kol tror jag, känns alldeles för jobbigt och det blir aldrig vila. Denna dag kommer vara jobbig, ser det framför mig och jag kommer att sitta och slipa in i de sista minutrarna som alltid för jag blir aldrig nöjd med mina arbeten oavsett hur mycket tid jag lägger ner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0