FRIDAY...

Fredagen är här och jag har klarat av ytterligare en vecka i skolan och min lilla redovisning blev flyttad till måndag istället då vi såg film idag och tiden inte räckte till, vad synd eller inte. Denna fredag kändes väldigt lång och jag har varit nervös över muntliga delen hela dagen men nu får man vara nervös hela helgen också, närå men på måndag kör vi då det bara är jag och Hannah kvar, de sparar de bästa till sist. Dagens lektioner var matte, film och fysik egentligen ingen super jobbig dag men lite slö men det blir ju bättre genom att spela kort, hjärter sju och bluff. Innan jag åkte hem så svängde jag in till mormor och morfar där jag satt och snackade lite och nu ska man strax åka till stalle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0